Berries 10702944

Forskning hos NNZ: ‘Forbrukernes kjøpemønster og emballasje til myk frukt’

Hva sier forbrukerne og hva kjøper de faktisk?

NNZ jobber kontinuerlig for å være klar til å respondere på kundenes behov for forbrukeremballasje. NNZ gjennomførte en stor undersøkelse hvor målet var å få svar på følgende spørsmål:

  • Bærekraft og bærekraftig emballasje, hva vet og forstår forbrukerne om dette temaet?
  • Hvordan reagerer brukerne på kommunikasjon om emballasje i forbindelse med bærekraft?
  • Hva er de viktigste emosjonelle og rasjonelle kjøpskriteriene for jordbær og blåbæremballasje?
  • Hvilke konsepter for bærekraftig emballasje velger forbrukerne i en innkjøpssimulering?

Vi presenterte det vi fant ut om forbrukernes perspektiv på jordbæremballasje i forbindelse med European Packaging Forum i Düsseldorf. Vi deler gjerne detaljer om tilnærmingen vår, funnene våre og resultatene fra undersøkelsen. Det er bare å spørre!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Hos NNZ handler innovasjon om å utvikle en bærekraftig emballasjeportefølje for dere ved hjelp av vår faktabaserte #Rethink-metode som bygger på prinsippene Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold deg oppdatert om den siste utviklingen. Meld deg på vårt nyhetsbrev.

"*" viser obligatoriske felt

Hvordan behandler vi dine data? Les personvernerklæringen vår.