New building NNZ group

Om oss

Siden 1922, og vi har så vidt begynt!

Siden starten i 1922 har NNZ fornyet seg mange ganger. Vi vil alltid ha fokus på kontinuitet for våre kunder, leverandører og ansatte. «Vi har fornyelse i blodet, og vi har kremmerånd som gjør at vi klarer å utnytte markedsforhold og trender. Vi tenker stadig nytt rundt vår rolle som emballasjeleverandør. Dette inkluderer selvfornyelse gjennom et strategisk valg om å avbryte egen produksjon for å bli en selvstendig leverandør med et nettverk av partnere og leverandører vi stoler på og geografisk utvidelse gjennom datterselskap. Vi fornyer emballasjeporteføljen vår med innovative løsninger og videre forbedring av eksisterende emballasje, med stor betydning for markedene vi opererer i.

NNZ handler først og fremst om samarbeid og personlige relasjoner, både internt og eksternt. Relasjoner til ansatte, kunder og interessenter. Løsninger finner vi gjennom lagarbeid basert på respekt, integritet og ærlighet slik at vi alle kan lykkes.

På produktnivå ligger NNZs styrke i å løse kundenes emballasjeutfordringer. Kunnskap, erfaring og kreativitet er grunnlaget for emballasjeløsningene vi utvikler. Vi er løsningsorienterte, setter kunden i høysetet og tenker utenfor boksen.

Vi har fornyelse i blodet! Vi er lidenskapelig opptatt av emballasje og å løse dine emballasjedilemmaer gjennom ekte samarbeid and tilpassede løsninger.

Vår arv og veien videre

NNZ er et multinasjonalt selskap som markedsfører emballasjemateriell til jordbruksprodukter og industrielle produkter. NNZ har vært et 100 % familieeid firma helt siden 1922, men med sterkt fokus på selskapets aktivitet. NNZ har for tiden 24 egne filialer i 18 land og et internasjonalt nettverk av samarbeidsbedrifter i mer enn 50 land over hele verden, både innen produkt- og markedsutvikling og innen innkjøp og salg. Mesteparten av aktiviteten i NNZ er rettet mot emballasje for frukt- og grøntsektoren, men vi har også avdelinger for industriell emballasje i Benelux, Tyskland, Skandinavia, Storbritannia, USA og Sveits.

For fremtiden tror vi det er helt avgjørende at bedrifter som NNZ arbeider kontinuerlig for innovasjon i emballasjeindustrien. Det må stilles krav til materialene som skal brukes til frukt og grønt og andre matrelaterte produkter, og det bør være et vedvarende fokus på å stille krav om en bærekraftig utvikling i vår sektor.

Libau pand 1923 2021 Magazijn Groningen (7) 2021 Magazijn Groningen (14) 2021 Vestiging Groningen (7)

NNZ har allerede vært aktive innen emballasje i 100 år, og det er ingen tvil om at NNZ har planer om å holde driften gående i lang tid framover. Mellom 1995 og 2020, vokste selskapets omsetning fra 30 millioner til 153 millioner euro. Dette klarte vi gjennom en desentralisert nasjonal markedsstruktur som kommer klart til uttrykk i slagordet vi bruker den dag i dag: Fokuser lokalt! I tillegg til disse desentraliserte nasjonale enhetene er det en rekke sentralstyrte disipliner (finans, markedsføring, produktutvikling, HR, IKT og Central Sourcing) som legger grunnlaget for at datterselskapene skal kunne fungere optimalt med tanke på salg, logistikk, service og direkte markedsføring.

En av de viktige bærebjelkene i vår lange eksistens ligger i det faktum at NNZ ønsker å overholde alle lovbestemte forskrifter, pakter og regler; NNZ nekter også å foreta spekulasjoner på futuresmarkedene, verken for råvarer eller for valutaer. NNZ ser dette som sin forpliktelse ikke bare overfor samfunnet, men også overfor sine ansatte.

IMG 0921 Magazijn Rilland (51) NNZ Lunenburg 2021 (106) NNZ Lunenburg 2021 (25)

Hos NNZ setter vi stor pris på våre ansatte og har formulert våre egne 4 P-er på deres vegne, og disse er: Passion (lidenskap), Pleasure (glede), Personal (personlig) og Plan (plan). Vi har Lidenskap for emballasje og ønsker å arbeide med Glede på en veldig Personlig måte men alltid i henhold til en Plan som vi legger sammen. Dette kommer til uttrykk i en aktiv kvalitetspolitikk og bærekraftpolitikk, som vi sprer gjennom vår filosofi for total kvalitetsstyring men også via internasjonalt anerkjente kvalitetsgarantier som ISO 9001 og BRC/IoP-sertifikater og SEDEX, BSCI (Business Social Compliance Initiative). Vi må stå sammen om å garantere et miljø hvor kvalitet, sikkerhet og helse er selvfølgelige. Alle NNZ-bedrifter har derfor team som jobber aktivt med å ivareta disse disiplinene.

NNZ Scandinavia Dec 2021 (64) NNZ Lunenburg 2021 (35) Suppliers code of conduct NNZ Scandinavia Dec 2021 (8)
NNZ Group building
Bedriften er førsteprioritet med optimal transparens og overordnet fokus på trygging av fremtiden.

 

Familien Boot

Helt siden NNZ ble grunnlagt i 1922, har familien Boot eid 100 % av aksjene. Det er likevel viktig å gjenta at selskapet NNZ alltid har vært prioritert over familiens interesser. Det betyr at målene NNZ setter seg og hvordan bedriften kan utvikle seg i fremtiden, kommer først: Bedriften er førsteprioritet med optimal transparens og overordnet fokus på trygging av fremtiden.

 

Våre nøkkeltall

  • Grunnlagt: 1922
  • Antall ansatte: 250
  • Inntekt: 170 millioner euro
  • Produkt: Emballasje
  • Markeder: Jordbrukssektor (75%), Industrisektor (25%)
  • Hovedkvarter: Groningen, Nederland
  • Datterselskap: 24 i Europa, USA, Canada og Afrika.
  • Varehuskapasitet: 50 000 m2

 

Vi har sikret og vil fortsette å sikre vår fremtid gjennom stadig fornyelse av NNZ.
NNZ Wereldkaart 2019 06 2 Lr
NNZ the packaging network, global dekning

Vi leverer til kunder fra 24 selveide datterselskap i Europa, USA, Canada og Afrika.

Kontakt
HVORFOR NNZ THE PACKAGING NETWORK?
FORNYELSE

Bærekraft
Globale strategiske løsninger
Pionerer
Pålitelig og etisk

EKTE SAMARBEID

Langsiktig partnerskap
Lagarbeide
#Rethink innovasjon
Fullservicelogistikk

TILPASSEDE LØSNINGER

Uavhengige råd
Innsikt for innovasjon
Nærhet til kundene
Bred portefølje

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold deg oppdatert om den siste utviklingen. Meld deg på vårt nyhetsbrev.

"*" viser obligatoriske felt

Hvordan behandler vi dine data? Les personvernerklæringen vår.