DSC0098

Den foretrukne bærekraftige partneren for våre kunder

Vi har som mål å tilby en sømløs kundeopplevelse ved å være ledende på innovasjon med fokus på sirkularitet, forbedre produktsamsvar og klimaavtrykk, samt sikre produktkvalitet.

Produktdesign

  • Vi arbeider for å implementere bærekraftige praksiser i alle ledd av vår verdikjede – fra innkjøp gjennom leverandører, kunder og ansatte – med en dokumentert forpliktelse til bærekraftsreisen, der vi iverksetter strategier for våre produkter med fokus på sirkularitet gjennom design for gjenvinning og bruk av resirkulert innhold.

Produktinformasjon

  • Vi ønsker å tilby våre kunder åpenhet rundt våre produkter og prosesser, slik at de trygt kan verifisere vår overholdelse av relevante regler for produktsikkerhet. Vår tilnærming til produktsikkerhet inkluderer også hvordan vi kommuniserer dette til kundene. Vi stiller samsvarserklæringer for produktene til rådighet på forespørsel. Vi utvikler en nettportal som vil effektivisere samsvarsprosessen for kundens produktportefølje og gjøre det enkelt å hente ut nødvendig produktinformasjon.
    • Emballasjebeslutninger påvirker bærekraft. For å støtte et faktabasert materialvalg har vi utviklet en #Rethink-modell for å beregne miljøpåvirkningen til produktene. Vi er i gang med å utvikle en nettportal som gir kundene rask tilgang til miljøfotavtrykk-data for sin produktportefølje.
    • Vi sikrer produktkvalitet ved å revidere lagre i tråd med våre krav til bedriftskvalitet og matsikkerhet.

Miljøpåvirkning i verdikjeden

  • Vi arbeider for å implementere bærekraftige praksiser i alle ledd av vår verdikjede – fra innkjøp gjennom leverandører, kunder og ansatte – med en dokumentert forpliktelse til bærekraftsreisen. Vi implementerer strategier for våre lokasjoner, med mål om å redusere CO₂-utslipp i Scope 1 og 2.

Relasjon og involvering

  • For å bli den beste og foretrukne partneren, er NNZ i kontinuerlig dialog med våre kunder om deres behov, forventninger og preferanser – både i det daglige kundegrunnlaget og gjennom kundeundersøkelser med fokus på kundetilfredshet og lojalitet.

 

Bærekraft strategisk Bærekraft for ansatte Bærekraft for leverandører Be om beregning av fotavtrykket til produktene dine
Sustainability Strategic Focus And Pillars 2
Vi har identifisert prioriterte områder for våre kunder, leverandører og ansatte basert på vår vesentlighetsanalyse. Disse er tilpasset FNs bærekraftsmål (SDG) og knyttet til mål vi ønsker å nå innen 2030.
HVORFOR NNZ THE PACKAGING NETWORK?
FORNYELSE

Bærekraft
Globale strategiske løsninger
Pionerer
Pålitelig og etisk

EKTE SAMARBEID

Langsiktig partnerskap
Lagarbeide
#Rethink innovasjon
Fullservicelogistikk

TILPASSEDE LØSNINGER

Uavhengige råd
Innsikt for innovasjon
Nærhet til kundene
Bred portefølje

NNZ Norway
Hold deg oppdatert om den siste utviklingen. Meld deg på vårt nyhetsbrev.

"*" viser obligatoriske felt

Hvordan behandler vi dine data? Les personvernerklæringen vår.