apples&pears-12011-cardboard -tray-punnet-NNZ

Forskning hos NNZ: ‘Forbrukerens preferanser med tanke på epleemballasje’

Forbrukernes reaksjon på nydesignet epleemballasje

Den multinasjonale emballasjeeksperten NNZ har utviklet en unik emballasje til epler. Designet har form som et beger i bølgepapp med to eller fire identiske rom. Hvert rom rommer ett eple og begeret er konstruert for optimal beskyttelse mot skade som epler er spesielt utsatte for. En annen fordel med dette emballasjekonseptet er trykkflaten som er perfekt for merking og markedsføringsformål.

Forbrukerundersøkelse har vist at det nye begeret har en positiv effekt på forbrukertilfredshet. Dette gjelder både produktet (epler) og produktkategorien (frukt). Undersøkelsen har vist at det praktiske og fine designet kan stimulere til impulskjøp.

Produktet er i bruk av Dole i Saudi-Arabia i segmentet epler til barn.

Vi deler gjerne detaljer om tilnærmingen vår, funnene våre og resultatene fra undersøkelsen. Det er bare å spørre!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Hos NNZ handler innovasjon om å utvikle en bærekraftig emballasjeportefølje for dere ved hjelp av vår faktabaserte #Rethink-metode som bygger på prinsippene Reinvent, Redesign, Research og Recycle.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Hold deg oppdatert om den siste utviklingen. Meld deg på vårt nyhetsbrev.

"*" viser obligatoriske felt

Hvordan behandler vi dine data? Les personvernerklæringen vår.