Why NNZ packaging?

Informasjonsforespørsel

Press release: NNZ Inc acquires J&J supplies

Dato: 3 april 2015

Atlanta, Georgia (April 3, 2015) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets, announces that they entered into a binding  agreement to acquire J&J Supply, a company specialized in agricultural packaging needs to enhance its product portfolio through established relationships with manufacturers worldwide, as well as 93 years of experience in the agricultural packaging industry.

The acquisition, based in Las Cruces, NM, further increases NNZ’s share in the produce packaging market. “The combination of J & J Supply with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market will provide to our clients a variety of packaging options along with market expertise, “said Marco Boot, President of NNZ Inc. “The acquisition is also expected to result in greater efficiencies and significantly increase our market share,” added Jim Mattocks and Marco Boot.

For more information please contact

Marco Boot (President)

NNZ Inc.

805 Marathon Parkway, Suite 170
30046, Lawrenceville, Georgia
telephone +1 770 921 9210

mboot@nnzusa.com

www.nnzusa.com

Om NNZ

NNZ er et multinasjonalt selskap som har vært eid og drevet av Boot-familien siden 1922. De ansatte lager emballasjeløsninger for kundene i ferskvare- og industrimarkedet.
I 1922 begynte NNZ å handle med juteposer fra "Pakhuis Libau" i Groningen (Nederland), og det ble starten på en familiebedrift med internasjonale ambisjoner.
I dag har NNZ vokst til en organisasjon med mer enn 250 ansatte, som betjener kundene fra kontorer i Østerrike, BeNeLux, Canada, Danmark, Norge, Tyskland, Italia, Polen, Latvia, Litauen, Estland, Storbritannia Sør-Afrika og USA.
NNZ har et tett samarbeid med partnere i 40 andre land for å levere emballasjeløsninger til kunder over hele verden.