Why NNZ packaging?

• Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Informasjonsforespørsel

Press release: NNZ expands presence in Canada - Opening Western Canada branch in British Columbia

Dato: 1 juni 2017

Surrey British Columbia, Canada (June 1, 2017) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets world wide, announces expansion of their activities in Canada by opening a new office and warehouse in Surrey British Columbia.

The new location, based in Surrey British Columbia, “aims to service customers In British Columbia and Alberta with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market and a variety of packaging options along with market expertise”, said Maurice van de Vreede, Sales and Marketing Manager of the new branch in Canada. NNZ Inc.

For more information please contact:

Maurice van de Vreede (Sales and Marketing Manager)

NNZ Inc.

Unit 107 -2076 192 Street
Surrey British Columbia
V32 3M3 Canada
telephone +1 640 378 8112

www.nnz.ca

mvreede@nnz.ca

Om NNZ

NNZ er et multinasjonalt selskap som har vært eid og drevet av Boot-familien siden 1922. De ansatte lager emballasjeløsninger for kundene i ferskvare- og industrimarkedet.
I 1922 begynte NNZ å handle med juteposer fra "Pakhuis Libau" i Groningen (Nederland), og det ble starten på en familiebedrift med internasjonale ambisjoner.
I dag har NNZ vokst til en organisasjon med mer enn 250 ansatte, som betjener kundene fra kontorer i Østerrike, BeNeLux, Canada, Danmark, Norge, Tyskland, Italia, Polen, Latvia, Litauen, Estland, Storbritannia Sør-Afrika og USA.
NNZ har et tett samarbeid med partnere i 40 andre land for å levere emballasjeløsninger til kunder over hele verden.