Hvorfor NNZ emballasje?

• Pålitelig og etisk
  • Bærekraftig og sosial
Informasjonsforespørsel

Press release: NNZ expands presence in Canada - Opening Western Canada branch in British Columbia

Dato: 1 juni 2017

Surrey British Columbia, Canada (June 1, 2017) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets world wide, announces expansion of their activities in Canada by opening a new office and warehouse in Surrey British Columbia.

The new location, based in Surrey British Columbia, “aims to service customers In British Columbia and Alberta with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market and a variety of packaging options along with market expertise”, said Maurice van de Vreede, Sales and Marketing Manager of the new branch in Canada. NNZ Inc.

For more information please contact:

Maurice van de Vreede (Sales and Marketing Manager)

NNZ Inc.

Unit 107 -2076 192 Street
Surrey British Columbia
V32 3M3 Canada
telephone +1 640 378 8112

www.nnz.ca

mvreede@nnz.ca

Om NNZ

NNZ er en internasjonal bedrift som er spesialisert i emballasjer for kunder innen PFG-sektoren og industrien. Siden etableringen i 1922 har familiebedriften utviklet seg til en organisasjon med omtrent 250 medarbeidere og et utbredt, verdensomspennende nettverk med egne avdelinger og partnere.

Styrken til dette nettverket er muligheten til å forsterke konkurranseposisjonen vår. Partnerne i nettverket vårt kan i likhet med NNZ karakteriseres som bærekraftige og sosiale, produktledere, kunderettet, innovative, trendsettere, fleksible og transparente, pålitelige og etiske.

Hos NNZ er medarbeiderne alltid i fokus. Vi er overbevist om at dette fører til mer kreativitet og produktivitet og det er meget viktig for våre kunder, leverandører og øvrige berørte parter. Vi ønsker å jobbe tett sammen på en lidenskapelig og hyggelig måte, ifølge planen som vi har laget sammen. Vårt motto er: ‘Together is better’. Sammen leverer vi bærekraftige, skreddersydde løsninger, logistikkløsninger og innovasjon til kundene våre, gjennom felles kreasjoner.

Vi utfører dette ved hjelp av våre datterselskaper på strategiske steder i de forskjellige landene. Vi jobber sammen med kundene våre og et sammensatt team, bestående av profesjonelle aktører; spesialister innen materialer, matvareindustrien, grafisk design og markedsundersøkelser. Vi jobber sammen om skreddersydde produkter, fra konsept til markedsintroduksjon. Til hver del av kjeden har vi smarte løsninger som er spesifikt rettet mot kunden!

Vårt standard sortiment består av: nettposer, striesekker, papiremballasje, vevde PP sekker, filmer, folier, skåler, begre, bøtter, big-bags og stabiliseringsmaterialer til paller. I tillegg leverer NNZ skreddersydde emballasjer. Til alle emballasjer håndterer vi de høyeste normene når det gjelder bærekraftighet, effektivitet og matvaretrygghet. Kundene våre drar nytte av våre utmerkede innkjøpsvilkår og høyverdige produkter.