Bærekraft

NNZ, et multinasjonalt selskap. De ansatte lager emballasjeløsninger for kundene i landbrukssektoren. Vår suksess siden 1922 ligger i å etablere varige partnerskap med våre ansatte, kunder og leverandører. For å oppleve og fremme dette sammen fokuserer vi på å skape en bærekraftig plattform.

Verdensomspennende nettverk NNZ er et sosialt og markedsorientert selskap som har som første mål å skape emballasjeløsninger for kundene gjennom et verdensomspennende nettverk i frukt- og grønnsaks- og industrisektoren. Og de viser seg fortsatt i belønningen vår: emballasjenettverket!

"Lokalt fokus" NNZ har et internasjonalt nettverk av selskaper vi jobber sammen med, i over 50 land i hele verden, både i innkjøp og salg og i utvikling av produkter og markeder. Men selv om NNZ er internasjonalt orientert, er filosofien vår uendret: "lokalt fokus"! Innenfor denne filosofien danner de sentralstyrte fagområdene forhold der de ulike NNZ-virksomhetene kan yte optimalt innenfor salg, logistikk, service og direkte markedsføring.

Langvarige partnerskap NNZ har arbeidet med bærekraft siden grunnleggelsen i 1922. Bedriftens hovedprodukt den gang, jute, er et godt eksempel på dette. Men personalpraksisen på den tiden var også skreddersydd for langvarige partnerskap mellom NNZ og de ansatte, kundene og leverandørene.

Skape en bærekraftig plattform For å oppleve og fremme dette sammen er NNZs tilnærming basert på å "skape en bærekraftig organisasjon for vår personalpraksis, våre interne praksis, de produktene vi utvikler og markedsfører og hvordan vi møter våre partnere og miljøet. Vi anser at det er svært viktig for fremtiden til bedriften vår å arbeide kontinuerlig med nyskaping innen emballasje og å konsentrere oss om å oppfylle de kvalitets standardene som er satt for emballasje av fersk frukt og grønnsaker og andre matvarer, samt relevante miljøstandarder.

 NNZ, din partner for emballasjeløsninger siden 1922!